فروش بلبرینگ

فروش بلبرینگ رولبرینگ یاتاقان تسمه زنجیر

فروش بلبرینگ

فروش بلبرینگ رولبرینگ یاتاقان تسمه زنجیر

فروش بلبرینگ اصلی:
با توجه به واردات بلبرینگ از نمایندگی های رسمی بلبرینگ SKF و FAG در خارج از ایران با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت بلبرینگ از ما خرید کنید.
http://www.fidarbearing.ir

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پخش بلبرینگ

شرکت بلبرینگ فیدار پارسیان عامل فروش بلبرینگ SKF به تمامی مشتریان و فروشگاه های محترم این اطمینان را می دهد که با توجه به واردات گسترده و مستمر بلبرینگ SKF از نمایندگی های این شرکت در خارج از ایران توانایی ارئه بلبرینگ SKF با قیمت رقابتی و از نوع اصلی را به خریداران بلبرینگ SKF دارد.
 
  • پخش بلبرینگ ژاپنی
بلبرینگ فیدار پارسیان با توجه به واردات مستمر و گسترده بلبرینگ ژاپنی و یاتاقان توانایی ارائه انواع بلبرینگ و یاتاقان ژاپنی با قیمت بلبرینگ مناسب را به صورت پخش بلبرینگ ژاپنی دارا می باشد، از این رو از تمامی همکاران و فروشگاه های بلبرینگ و رولبرینگ که قصد خرید بلبرینگ ژاپنی به صورت عمده را دارند دعوت به همکاری می شود.
 
  • پخش بلبرینگ چینی
با توجه به استقبال بسیار زیاد از بلبرینگ و یاتاقان چینی و همینطور با توجه به افزایش کیفیت بلبرینگ چینی و قیمت مناسب این نوع بلبرینگ و یاتاقان مجموعه فیدار پارسیان نیز اقدام به واردات گسترده انواع بلبرینگ و یاتاقان چینی نموده است و از این رو توانایی پخش بلبرینگ چینی به صورت عمده و فروش تکی را نیز دارا می باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی